Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:734024
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Extract

Sekundāro traucējumu rezultātā nedarbojas mācīšanās motivāciju veicinošie faktori, ir pazeminātas mācību spējas, kas var iegūt pastāvīgu raksturu, jo apvienojas atsevišķas domāšanas nepilnības, praktiskā un selektīvā attieksme pret mācību materiālu, izveidojas un nostiprinās neracionāli mācību darbības paņēmieni. Skolēniem raksturīgas mācīšanās grūtības, kas ir neatbilstība starp skolēna varēšanu, vēlēšanos un aktuāli apgūstamo mācību saturu piedāvātajā veidā un savstarpējās attiecībās. Tām raksturīgs regresijas dinamisms: vispirms epizodiskas grūtības, tad zināšanu fragmentārisms, nesekmības stabilizācija (Žogla, 2001). Valodas traucējumu dēļ pastāvīgā saskare ar grūtībām mācību vielas apguvē viņu ir nogurdinājusi, „nogalinājusi” iniciatīvu un vēlēšanos darboties. Šāds pusaudzis stundā ir pasīvs, iestājusies t.s. intelektuālā pasivitāte. Tā rodas, ja savlaicīgi netiek novērsti traucējumi un skolēns nesaņem nepieciešamo atbalstu. Intelektuālā pasivitāte nav vienkāršs aktivitātes trūkums. Tai piemīt savas saturiskās iezīmes, un daļēji tā izpaužas nosliecē uz reproduktīvo darbību, „ārējo” vispārinājumu, apkārtceļu izmantojumu, mēģinājumiem kompensēt loģiskās grūtības, pārlieku paļāvību uz atmiņu. Daudzi šie tipa pārstāvji ir akurāti, centīgi un rūpīgi, daudziem patīk zīmēt, veidot, konstruēt (Шилова, 2005).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,04 €
Work pack Nr. 1331680
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Atziņas par valodas traucējumu izplatību un sekām”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/734024

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register