Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899331
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Kopsavilkums
1) Aizvēstures periodā cilvēki aizsāka civilizāciju un zināšanas pārņēma viens no otra.
2) Senajā Ēģiptē izglītība bija pieejama tikai nelielam cilvēku slānim, jo tā prasīja daudz laika, izglītību skolās ieguva zēni no priesteriem, meitenes mājās apguva mājsaimniecību.
3) Senajā Grieķijā audzināšanas mērķis bija izturīgs, drosmīgs un nežēlīgs karavīrs, un vecākiem bija jārūpējas par bērnu mācībām un audzināšanu.
4) Vēlāk Senajā Grieķijā audzināšanas un skološanas procesus vadīja dzejnieki un filozofi caur viņu daiļradi, pirms sofisti to pārņēma un uzņēmās mācīt, bet vairs ne audzināt – izglītību varēja iegūt par naudu.
5) Senajā Romā audzināšanas funkciju pildīja vecāki, dodot bērniem gudrību un tikumību, par audzināšanas metodi izvēloties atdarināšanu – vispirms par paraugu bija tēvs, bet pēc tam kāds no ievērojamiem cilvēkiem, varoņiem.
6) 3.gs. vidū p.m.ē. izglītība kļuva pieejamāka, jo Romā sāka strādāt grieķu skolotāji, izveidojot privātskolas, kurās apguva gramatiku, dialektiku, retoriku, aritmētiku, ģeometriju, astronomiju un mūziku.
7) Viduslaikos pasaules izpratni veidoja Bībele, mācību grāmatas aizvietoja Bībeles stāsti, leģendas un pasakas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register