Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:553964
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Tāpat kā reālajā pasaulē arī virtuālajā ir cilvēki, kas uzvedas nepieņemami un pārkāpj zināmo tīkla etiķeti. Netiķetes pārkāpšanu un vispārēju visatļautību tīklā nereti veicina arī ilūzija par anonimitāti tīklā.1 Tā ir tikai ilūzija, jo nepieciešamības gadījumā identitāti ir iespējams noskaidrot, tomēr lielākā daļa tīkla lietotāju tā arī paliek anonīmi.
Kā uzskata autori visvairāk tīklā jāuzmanās no cilvēkiem, kas cenšas iegūt jūsu uzticību, lai to pēc tam kaut kā izmantotu reālajā pasaulē. Tādēļ vajadzētu ievērot zināmus drošības noteikumus, piemēram, nesniegt tādu savu informāciju kā adresi, telefona numurus, paroles u.c. Protams, tas nenozīmē, ka tīklā nevienam nevar uzticēties, tomēr zināma piesardzība par ļaunu nenāk. Daudzi cilvēki, kas tīklā sev ir izveidojuši falšas identitātes, nemaz nav kādi izmantotāji, viņi vienkārši izklaidējas. Arī žurnālisti tīklā nereti izmanot citu identitāti, lai noskaidrotu kādu jautājumu.
Vēstuļu ķēdes nereti parādās kibertelpā, tajās var parādīties lūgumi nosūtīt dažus dolārus kādām personām, draudi utt. Vēstuļu ķēdes lielākajā daļā komerciālo tīklu servisos ir aizliegtas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1211538
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register