Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:707234
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract


Biznesa līmeņa stratēģija ir darbību kopums, ko lieto stratēģiskie vadītāji, izmantojot uzņēmuma resursus un atšķirīgās prasmes, lai iegūtu konkurētspējīgo priekšrocību attiecībā pret saviem konkurentiem dotajā tirgū vai nozarē. Lai efektīvi konkurētu, organizācijai jārealizē biznesa līmeņa stratēģija, kas ļauj tai pilnībā izmantot tās konkurētspējīgo priekšrocību. Bez tam biznesa līmeņa stratēģija ir jāizstrādā tā, lai tā atbilstu organizācijas korporatīvā līmeņa stratēģijai.
Konspektā tiek aplūkots, kā organizācija var efektīvi konkurēt komercdarbībā jeb nozarē, un analizētas dažādas stratēģijas, ko tā var lietot, lai palielinātu savu konkurētspējīgo priekšrocību un rentabilitāti.
Darbības veida definēšanas procesā ir jāatrod atbilde uz vairākiem jautājumiem.
1.Klientu vajadzības vai kas tiek apmierināts.
2.Klienti un klientu grupas vai kuri tiek apmierināti.
3.Atšķirīgās prasmes vai kādā veidā tiek apmierinātas klientu vajadzības.

Izstrādājot biznesa līmeņa stratēģiju, organizācijai ir jāizvērtē šādi faktori: produkts, kas apmierina klientu vajadzības, tirgus, kurā šis produkts tiek pārdots, un atšķirīgās prasmes, ar kuru palīdzību organizācija nodrošina pircēju vēlmju apmierināšanu.

Klientu vajadzības ir tādas vajadzības, ko var apmierināt ar konkrētam preces vai pakalpojuma īpašībām. Dažas organizācijas piedāvā lētus, nediferencētus produktus, kas apmierina klientu vajadzību pamata līmeni, turpretī citas organizācijas diferencē savu produkciju, lai apmierinātu komplicētākas cilvēku vajadzības. Daži cilvēki pērk automašīnu, vadoties tikai pēc cenas. Taču daudzi automobiļu ražotāji diferencē savu produkciju tā, lai piesaistītu dažādas pircēju grupas, piemēram, tādus pircējus, kas vēlas lielāku automobiļa drošību un izturību. Citi automobiļu ražotāji izmanto psiholoģiskos faktorus, apelējot pie pircēju nepieciešamības iegūt attiecīgo statusu jeb tēlu, kas saistīts ar īpaši izveidotu auto. Lietojot produktu diferencēšanu, organizācija labāk apmierina dažādas klientu vajadzības un tādējādi rada konkurētspējīgu priekšrocību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register