Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:939847
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Brenda jēdziens, nozīme.
Brenda veidošana ir viens no galvenajiem jautājumiem produkta stratēģijā. Pazīstami brendi maksā augstāku cenu un dod iespēju uzņēmumiem veidot brendam lojālu tirgu.
Mūsdienās par brendu var tikt uzskatīts gandrīz jebkas, tajā skaitā ģeogrāfiski objekti, reliģiskas vietas, stilīgi klubi u.tml.
Brendu var definēt, kā nosaukumu, terminu, zīmi, simbolu vai dizainu, vai tā kombināciju, kas paredzēta pārdevēja vai pārdevēju grupas preču vai pakalpojumu identifikācijai vai to atšķiršanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem. Brendam ir milzīgs spēks, kas, sevis radītā emocionālā ietekmē vada pircēju vai klientu izšķiršanos par labu konkrētam uzņēmumam vai produktam citu starpā, to panākot ar iedarbību uz cilvēka maņām un komunicējot sajūtu un emocionālā līmenī.
Brends parasti asociējās ar noteiktām īpašībām, tas var vēstīt kaut ko, par ražotāja vērtībām, arī pārstāvēt noteiktu kultūru. Tam var būt noteikta personība. Brends asociējas ar produkta pircēja vai lietotāju grupu.
.
2.Brenda uzdevums.
. Brenda izveide prasa ievērojamas ilgtermiņa investīcijas, īpaši dārga ir reklāma, veicināšana un iepakošana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register