Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:363967
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas kampaņa ir jēdziens, ar ko tiek izteikts reklāmas un mārketinga aktivitāšu pieaugums klienta mārketinga darbībā konkrētā laika periodā. Tā tiek plānota konkrētam produktam (uzņēmuma piedāvātajai precei vai pakalpojumam) vai uzņēmuma tēla pozīciju stiprināšanai. Katram produktam ir sava mērķa auditorija un, vadoties no tās aprisēm, arī tiek plānota reklāmas kampaņa. Precīzas mērķauditorijas izvēle ir viens no veiksmīgas reklāmas kampaņas sastādīšanas nosacījumiem.


Situācijas analīze


Analīze apkopo esošo informāciju par firmu un preci, par potenciālo lietotāju, kā arī par konkurentu.
Mērķauditorijas izpēte. Jānosaka demogrāfiskais un sociālais mērķgrupas veidols. Jāatrod atbildes uz jautājumiem - Kas pērk preci? Cik bieži? Kāpēc pērk preci? Cik lojāls ir šīs preču zīmes pircējs, vai arī izvēlas to nejaušības pēc.
Kompānijas un preces izpēte. Jānovērtē kompānijas - imidžs, resursi, misija un preces - pielietojums, iepakojums, kvalitāte, cena, preču zīmes pieejamība, cik daudz tā ir pārstāvēta tirgū, cik tirdzniecības vietās tā ir iegādājama, preces dzīves cikls. Jānovērtē arī preces kvalitātes un tās cenas attiecība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register