Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513050
 
Evaluation:
Published: 08.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Lēmuma pieņemšanas process sākas tajā gadījumā, ja ir redzama nevienprātība – pastāv izvēles iespējas starp vienu vai otru produktu vai galamērķi. Lai pieņemtu lēmumu par kādu no tiem, tiek apsvērti vairāki gan iekšējie, gan ārējie faktori. To izvērtēšana notiek pamatā subjektīvi, taču pastāv arī objektīvi apstākļi lēmuma pieņemšanai. Īpaši tad, ja lēmums tiek pieņemts grupā un jāievēro visas grupas intereses vai specifika.

Pakalpojumu iegādē lēmuma pieņemšana saistās ar risku. Klients vēlas saņemt pēc iespējas labāku pakalpojumu par adekvātu cenu, bet viņam nav garantijas, ka tieši tā būs. Pakalpojuma iegādes brīdī, viņš pērk cerību, ka pēc pakalpojuma izmantošanas, būs sajūta, ka tas ir bijis iztērētas naudas vērts [6]. Cilvēks nevar iepriekš apskatīt vai aptaustīt potenciālo pirkumu, tāpēc viņa izvēli ietekmē ne vien tūrisma aģents vai domubiedrs, bet arī vizuālais materiāls – brošūras, mājas lapas, raidījumi TV u.tml. Šiem materiāliem ir milzīgs spēks pakalpojuma izvēlē un izvēles ietekmēšanā. Īpaši nozīmīgi klienta lēmuma pieņemšanā tūrismā mājas lapa un bukleti ir tiem uzņēmumiem, kuri darbojas tikai internetā. Klientam nav iespējams ietekmēties tieša kontaktā ar citiem cilvēkiem, vai cilvēki ir pārāk aizņemti, lai staigātu pa vairākām vietām un vāktu informāciju. Pasaulē tādas kompānijas kļūst arvien populārākas un attīstās arvien vairāk.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register