Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301353
 
Evaluation:
Published: 14.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Firmas raksturojums   
2.  Cenas noteikšana firmas produktam   
3.  Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
4.  Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu   
Extract

Saturs.
Ievads.
1. Firmas raksturojums.
2. Cenas noteikšana firmas produktam.
3. Iekšējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.
4. Ārējo faktoru ietekme uz firmas produkcijas cenu.

Ievads

Piedāvāju apskatīt cenu veidošanas pamatprincipus, cenu veidošanas metodes, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekmi uz cenu galdniecības firmā “ANDRUKS”.
Apskatīta tiek konkrēta firma, dots tās raksturojums un vienas produkcijas veida (galda) cenu noteikšana tajā, kā arī iekšējo un ārējo faktoru ietekme uz šo cenu.
Darbā tiek apskatīti šādi kritēriji:
1.Kādi faktori ietekmē cenas veidošanu;
2.Kādi mērķi uzņēmumam jāizvirza cenas veidošanai;
3.Kādas ir iespējamās cenu noteikšanas metodes;
4.Kā tiek veidota firmas produkcijas cena;
5.Kā iekšējie faktori ietekmē firmas produkcijas cenu.

1. Firmas raksturojums

Firmai “ANDRUKS” pieder galdniecības darbnīca, kura izgatavo dažādu veidu galdus un citas mēbeles atkarībā no pieprasītāju vēlmēm. Nepieciešamie izejmateriāli tiek sagatavoti firmas gaterī. Gaterī koksne tiek pilnvērtīgi un kvalitatīvi apstrādāta un sagatavota firmas produkcijas izgatavošanai. Koksne apstrādei tiek iepirkta no vietējiem mežsaimniekiem un tuvākajiem koksnes uzpirkšanas punktiem.
Uzņēmums ir vērsts šādiem saimnieciskajiem darbības veidiem:
1.Tirdzniecība.
2.Ražošana (galdniecībā).

Uzņēmuma stratēģijas izvēli nosaka patērētāju pieprasītāju (pircēju) gaume, ieradumi, ražotāju tehnoloģijas izmaiņas, vajadzība pēc investīcijām, kvalitatīvs personāls, konkurentu iedarbība, to tehnoloģija un finanses. Firmas pamatdarbības nozare ir dažāda veida galdu ražošana un tirdzniecība mazumtirdzniecībā, kas saistīta ar saražotās produkcijas izplatīšanu. Firmas nodarbināto skaits ir: gaterī - 10 strādnieki; darbnīcā - 8 galdnieki; 1 grāmatvedis; 1 menedžeris; firmas vadītājs - īpašnieks.
Tāpat firmas cenu veidošanu ietekmē gan iekšējie, gan arī ārējie faktori. Lai veiksmīgi noteiktu savai precei cenu un tajā pašā laikā lai būtu pieprasījums pēc saražotās produkcijas, tai ir jānosaka mērķis - ko tā vēlas panākt tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register