Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:164000
 
Evaluation:
Published: 22.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. UZDEVUMS
1. Formulēt uzņēmuma cenu politikas mērķus (mārketinga kopējo mērķu un uzņēmuma kopējo sistēmā).
2. Nosaukt, kāda modeļa (tipa) tirgū uzņēmums realizē savu produkciju un raksturot tās galvenās iezīmes.
3. Raksturot uzņēmuma cenu politikas vidi, kā arī cenu veidošanu un cenu lēmumu pieņemšanu ietekmējošos faktorus.

1. CENU POLITIKAS MĒRĶI
1.1.. Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
• Tirgus daļas palielināšana
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu starpā ir liela konkurence un ir ļoti plašs piedāvājumu klāsts. Tādējādi iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu ir viens no primārajiem mērķiem.
• Peļņas palielināšana
Kā jebkuram funkcionējošam uzņēmumam peļņas gūšana ir neapstrīdams mērķis un attīstoties attiecīgi tiek palielināta arī peļņa.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register