Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160430
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šo metožu pamatā ir ārējā informācija – tirgus dati.

Visas tirgus datu metodes var iedalīt 2 grupās:

1. Cenu veidošanas metodes, kuras balstās uz informāciju par preces pieprasījumu. Šo metožu pamatā ir dati par pieprasījuma elastību, pieprasījuma apjomiem un pircēju struktūru.

2. Cenu metodes, kuras balstās uz informāciju par konkurentiem. Tie ir dati par konkurentu cenām, preču kvalitāti, piedāvājuma izmaiņām u.c.

Atgādinājums: cenu veidošanas tirgus metodes piemērojamas tikai precēm, kuras tirgū jau ilgstoši tiek piedāvātas.

1.grupas metodēm dominējošās ir metodes, kuras balstās uz preces pieprasījuma elastības rādītājiem.
Var būt 2 situācijas: a) precei ir noteikts pieprasījuma elastības koeficients,
b) elastības koeficients nav noteikts.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,70 €
Work pack Nr. 1133713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register