Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:590640
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

• „TV pārraidītajiem materiāliem ir audiovizuālās iedarbības spēks un klātbūtnes efekts, kas pastiprina redzētās reklāmas ticamību. Sevišķi tas ir attiecināms uz reklāmas blokiem ziņu pārraidēs, kad reklāmas rullītis saplūst ar sižetu, veidodams vienotu informatīvo lauku.” 16

• „Reklāmdevēju nauda aizplūst uz tiem medijiem, kas pēc sava pamat satura ir izklaidējošāki un arī tiek izmantoti kā izklaides sniedzēji. Šī tendence perspektīvā var izrādīties ne pārāk priecējoša, jo tā var veicināt avīžu „dzeltēšanas” procesu - avīzes, lai piesaistītu lasītājus un reklāmdevējus saturiski kļūst arvien izklaidējošākas.”17

• „Laikraksts vai žurnāls kļūst par savdabīgu aploksni dažādiem reklāmas ieliktņiem un paraudziņiem.”18

• „Ja prece ir labākā kādā vienā nozīmē, tā nevar būt tāda arī visās citās nozīmēs. Ziepes, ar kurām ātri var nomazgāt visus netīrumus, nevar būt vismīkstākās; pirts dvielis, kurš ātrāk par citiem iesūc ūdeni, nav tik izturīgs. Visplānākās zeķes nevar būt visilgmūžīgākās. Un, beidzot, durvis, kuras jūs atverat pa labi, nevar būt vienlaicīgi veramas arī pa kreisi.” Deivids Ogilvi19

• „Reklāmas uzdevums ir ne tikai piedāvāt preci, bet arī rosināt pircēju uz drīzākiem kontaktiem. Šai nolūkā reklāmā norāda iespēju iegādāties šo preci nekavējoties – pievieno tai adresi, telefonu, iegādāšanās noteikumus u.c.”20

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,25 €
Work pack Nr. 1314206
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Citāti no grāmatām par reklāmu”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/590640

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register