Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,13 (13%)
Discounted price*:
0,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:369598
Evaluation:
Published: 02.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Extract

Mācību saturs:
Uzdevumi: 1. Noskaidrot iepriekš iegūtās zināšanas par ūdens agregātstāvokļiem.
2. Sniegt informāciju par ūdens riņķojumu dabā,izmantojot īsfilmu.
3. Ieinteresēt skolēnus demonstrējuma laikā.
4. Rosināt vērtēt savu stundas darbu.
5. Aktivizēt savstarpējo cieņu klasesbiedru starpā.
Izmantojamie resursi: Iepriekš sagatavota prezentācija, ūdens pārvēršanās gāzveida stāvoklī https://www.youtube.com/watch?v=0xcxumccf8Q , https://www.youtube.com/watch?v=StPobH5ODTw ūdens riņķojums dabā, sagatavotas darba lapas, attēli prezentācijā ar ūdeni dažādos agregātstāvokļos, vīriešu skūšanās putas, akvārija trauks, zila tinte.
Prognozējamais rezultāts: Skolēni ir ieinteresēti skatoties īsfilmas, piedalās pārrunās par šīs stundas tēmu, atbild uz jautājumiem par ūdens agregātstāvokļiem, novērtē savu stundas darbu uz tāfeles.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Dabas zinību konspekts 2.klasei”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/369598

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register