Galvenā daļa.
Skolotāja: Jā, šodien mēs veiksim pētījumu klasē par elektroierīcēm kādas ir tavās mājās. Es jums izdalīšu mazas bildītes, kuras jūs izgriezīsiet. Uz tāfeles jūs redzat plakātu, kurā mēs veidosim diagrammu. Jūs mazās bildītes līmēsiet tieši pie tā attēla, kāds atbilst. Piemēram, ja jums mazajā bildītē ir galda lampa un jums mājās tāda ir, tad bildīti līmēsiet pie galda lampas attēla, bet ja jums mājās tādas nav, tad nelīmēsiet vispār. Ir kādi jautājumi, vai visu sapratāt?
Bērni: Sapratām.
Skolotāja: Tad sāksim pirmo uzdevumu.
Bērni veiksmīgi strādā. Kad visas bildītes ir salīmētas mēs pētām izveidojušos diagrammu. Skaidri ir redzams, kuras elektroierīces mājās ir visvairāk un kuras vismazāk.
Turpinājumā bērni pilda uzdevumu darba burtnīcās, kur jāveic diagrammas analīze. Bērni pēta un pilda burtnīcās tabulu. Laiks ātri iet un bērni ar aizrautību pilda, jo uzdevums šķiet interesants un aizraujošs.
…