Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463964
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Analītiskā daļa    4
1.  Pakalpojuma nepieciešamības apraksts    4
2.  Īss nozares un uzņēmuma raksturojums    4
2.1.  Frizētavu nozares attīstības tendences    4
2.2.  Uzņēmuma SIA “Kolonna” raksturojums    5
II  Tehnoloģiskais apraksts    7
3.  Frizētavas izvietojums un iekārtojums    7
3.1.  Frizētavas izvietojums    7
3.2.  Telpu komplektācija    7
3.2.1.  Uzgaidāmā telpa    7
3.2.2.  Darba telpa    8
3.2.3.  Palīgtelpa personālam    8
3.2.4.  Darba vietas iekārtojums    9
3.2.5.  Tehniskais aprīkojums    9
III  Organizātoriskā daļa    11
4.  Frizētavas personāls    11
4.1.  Personāla izvēle un tā darba pienākumi    11
4.1.1.  Frizētavas vadītājas darba pienākumi    11
4.1.2.  Frizētavas meistaru darba pienākumi    12
4.1.3.  Frizētavas administratora darba pienākumi    12
4.1.4.  Frizētavas apkopējas darba pienākumi    12
5.  Darba samaksa    13
6.  Darba norises plānošana    14
  Secinājumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Extract

Viens no pakalpojumu uzņēmuma galamērķiem ir patērētājs, kuru uzņēmums cenšas piesaistīt ar mārketinga pasākumiem un analīzi. Ja uzņēmējam ir aktīva loma, tad patērētājam ir pasīva loma. Patērētājs ir uzņēmējdarbības indikātors, jo uzņēmējs var realizēt savu produkciju tikai patērētāja pozitīva novērtējuma gadījumā. Tāpēc, plānojot un organizējot savu darbību, uzņēmējs nedrīkst ignorēt patērētāja noskaņojumu, vēlmes, intereses un novērtējumu. Pirms preču pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas ir jāizpēta cilvēku vēlmes un pieprasījums, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas izvietojums.
Pamatā uzņēmuma mērķis ir “iekarot” patērētāju, radīt savu patērētāju loku. Bet iekarot vienus un tos pašus patērētājus cenšas daudzi uzņēmēji, un katrs no viņiem cenšas radīt sev labvēlīgāku darbības lauku un piesaistīt arvien lielāku patērētāju skaitu. Tādejādi, uz patērētāju vienlaikus iedarbojoties vairākiem uzņēmumiem, veidojas konkurence. Šajā konkurences situācijā tirgū iesaistītie uzņēmumi tiek pakļauti noteiktiem tirgus nosacījumiem, kuru vidū patērētājam ir svarīgākā loma.
Patērētāju uzvedības un vēlmju izpratne un pastāvīga pielāgošanās šiem mērķiem ir viens no priekšnosacījumiem uzņēmuma izdzīvošanai tirgus konkurences apstākļos. Galvenie līdzekļi, ar kādiem uzņēmējs iedarbojas uz patērētāju, ir:
jaunu pakalpojumu piedāvājums, kas atbilst patērētāju interesēm;
augstas kvalitātes nodrošināšana;
cenas un pakalpojuma pieejamība;
iespējas izmantot pēcpārdošanas servisa pakalpojumus;
preces vai pakalpojuma prestižs un pievilcība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1131391
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register