Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487199
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    3
2.  KORELĀCIJAS TABULAS ANALĪZE    4
3.  IESPĒJAMO MODEĻU IZVEIDOJUMS    8
4.1.  Modeļu apstrāde:    10
4.2.  Modeļu salīdzināšana:    11
4.3.  Modeļu analīze:    11
  SECINĀJUMI    13
Extract

Izvēlējos studiju darbam tēmu, kas tuva manam pašreizējam darbam – reklāmas pārdošanai. Tātad -
x1 – telefonrēķinu izdevumi;
x2 – autotransporta izdevumi;
x3 – tikšanās vietu skaits;
x4 – reklāmas cena;
x5 – reklāma masu mēdijos (cena);
x6 – reklāmu izplatības indekss;
y – noslēgtie reklāmas līgumi (pusgadā);
Nākošā tabulā ir parādītas kļūdas visiem modeļiem. Pirmajā rindā ar nosaukumu ‘viss’ tiek atspoguļotas vidējas kvadrātiskās kļūdas visiem 7 modeļiem, kad no sākotnējas tabulas nav izsvītrotas nevienas datu rindas. Tālāk, 1. rindā ir atkal aprēķinātas kļūdas visiem 7 modeļiem, bet pārbaudes kopa ir pirmā datu rinda. Pēc tam, 2. rindā ir aprēķinātas kļūdas, kad pārbaudes kopa ir otrā datu rinda un tā attiecīgi līdz 10. rindai.
Šāds pārbaudes princips balstās uz datu kopas sadalīšanu pārbaudes kopā un novērtējuma kopā. Pārbaudes kopa satur vienu rindiņu, novērtējuma kopa – visas atlikušās modeļa rindiņas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register