Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515248
 
Evaluation:
Published: 25.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

5. Nodomi – Tirgotājiem ir ieinteresētība cilvēku nodomos, galvenokārt, attiecībā uz pirkšanas paradumiem. Atbildes tiek analizētas un izmantotas kā viens rādītājs rezultātiem nākotnē ekonomiskajai aktivitāti. Mārketinga pētījuma nodomi bieži vien pulcējās, lūdzot respondentus norādīt dažādas atbildes. Šādas atbildes vislabāk var raksturot savus plānus attiecībā uz jauno produktu vai pakalpojumu:
Noteikti pirktu;
Droši vien pirktu;
Neesmu drošs;
Droši vien, ka nepirktu;
Noteikti nepirktu.7

6. Motivācija - motivācijas jēdziens, šķiet, ir vairāk semantisko neskaidrību nekā vairums terminu uzvedības zinātnēs. Daži autori uzstāj, ka motīvi atšķiras no diskiem un pēdējo izmantoto terminu, galvenokārt, raksturo pamata psiholoģiskajām vajadzībām – tas ir – izskalkums, slāpes, pajumte un dzimums.

7. Uzvedība – uzvedības problēmas, ko pircējs ir darījis, ko dara. Parasti mārketinga pētījumā tas ir, šo līdzekļu iegāde un lietošanas uzvedība.8

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1321166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register