Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102654
 
Evaluation:
Published: 26.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Galvenā daļa:
Skolēni pa rindkopām lasa stāstu. Pēc stāsta nolasīšanas skolotāja vaicā vai skolēniem bija kāds vārds kuru viņi nesaprata, nezina tā nozīmi. Ja ir bijis kāds tāds vārds, tad sākumā skolotāja aicina skolēnus prognozēt par to nozīmi, balstoties uz kontekstu, ja nevar pareizi atbildēt, skolotāja izskaidro to nozīmi. Tad skolēni sniedz atbildes uz pirmslasīšanas jautājumu. Frontāli, brīvā veidā tie, kuri vēlās izsaka savu viedokli.
Skolotāja uzdod jautājumus, lai palīdzētu skolēniem labāk izprast stāsta fragmentu, tā galveno domu. Kādi ir stāsta galvenie varoņi? Kur norisinās stāsta darbība? Par ko šajā stāstā stāstīts? Kā tu varētu uzzināt par Penti grūto dzīvi, ja būtu viņa klasesbiedrs? Vai tu varētu palīdzēt Penti un kā, tavuprāt, to varētu labāk izdarīt? Skolēni individuāli –klusām pie sevis, lasa stāstu otrreiz.
Pirms otrreizējās lasīšanas skolotāja iepazīstina ar uzdevumu. Skolotāja aicina izvedot tabulu, kurā tiek salīdzināta skolēnu ikdienas dzīve ar Penti dzīvi (skat. pielikumu Nr.2). Kopīgi izrunā un skolotāja izskaidro kritērijus. Ja nepieciešams, kopīgi atkārto, kas ir rindkopa.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register