Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:644005
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Digitālā mārketinga funkcijas un kanāli, e-komercija
a. Digitālais mārketings ir tirgzinības forma, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē. Digitāla mārketinga trīs galvenās funkcijas ir satura mārketings, mērķauditorijas segmentēšana un datu analīze.
1. Satura mārketings.
Lai piesaistītu un noturētu noteiktu mērķauditoriju un galu galā veicinātu patērētāju rīcību, satura mārketings ir saistīts ar vērtīga, savlaicīga un konsekventa satura izveidi un izplatīšanu. Šajā kategorijā var ietilpt infografikas, filmas, emuāra ziņas, sociālo mediju ziņas un cita veida saturs. Sadarbībā ar IT firmu izveidot emuāru, kurā bieži jāpublicē tehniskus rakstus, lietošanas gadījumus un padomus. Turklāt šis saturs tiks izplatīts, izmantojot uzņēmuma e-pasta informatīvos izdevumus un sociālo mediju kontus.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register