Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586187
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas pamatfunkcija – tā piegādā tirgum informāciju, saved kopā ražotājus ar patērētājiem un veicina preču noietu.
Reklāma nav tikai funkcija, tā nav tikai sociālās un biznesa vides saskares produkts, tā ir viena no mārketinga komunikācijas sastāvdaļām. Reklāma kalpo preču virzīšanai visefektīvākajā no iespējamiem veidiem.
Reklāma varētu būt bijusi cilvēkam līdzās cilvēces sākotnē.
Babilonijas teritorijā atrastas ap 3000.gadus pirms mūsu ēras tapušas kurpnieka darbu reklamējošas māla plāksnītes. Ēģiptiešu papiruss bija svarīgs medijs. Grieķi ieviesa ziņnešus.
Vides reklāma-viens no izplatītākajiem reklāmas veidiem.
Ap 1650.gadu Anglijā tika radīts likums, iespējams pirmais reklāmas vēsturē, kas aizliedza novietot veikalu attēlojošus simbolus tālāk nekā 8 pēdas no mājas. Cits likums vēlāk noteica, ka šim simbolam jābūt tik lielam, lai to varētu redzēt karavīrs uz zirga.
1740.gadā – Pirmais reklāmas plakāts Londonā
Modernā reklāma ir apmēram 150 gadus veca. Tomēr izmaiņas preču piegādē un pašu preču raksturā lika jau daudz agrāk veidot attiecības starp pircēju un patērētāju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1143069
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register