Aprakstiet uzņēmuma mārketinga stratēģiju, tās galvenos mērķos. (Vismaz 2 mērķus). Aprakstiet, kādus KPI lietosiet digitālā mārketinga stratēģijas efektivitātes analīzē (vismaz 3 KPI).
Uzņēmuma stratēģija jaunā produkta virzīšanai uzreiz masu patēriņa tirgū būs saistīta ar reklāmas kampaņas nepieciešamību, tādēļ pirmajos etapos paredzēts koncentrēties uz salīdzinoši mazākiem un konkrētiem tirgus segmentiem.
Lai virzītu produktu šajos tirgus segmentos, tiks pielietoti šādi mēķi:
1. Tirgus izpēte un Cenu politikas noteikšana.
Sākumā tiks noteikta „Līdzsvarotā” cenu politika – ja jaunajam produktam būs raksturīgas inovatīvas īpašības, kas nepiemīt esošajiem produktiem, un kas ir klientu pieprasītas, tad produktam var noteikt cenu esošo konkurentu līmenī vai pat nedaudz augstāku; tāds cenu līmenis ļaus viegli piesaistīt pircējus, skaidrojot un demonstrējot jaunā produkta inovatīvas un klientam vajadzīgas īpašības.…