Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:202679
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Aprakstiet uzņēmuma mārketinga stratēģiju, tās galvenos mērķos. (Vismaz 2 mērķus). Aprakstiet, kādus KPI lietosiet digitālā mārketinga stratēģijas efektivitātes analīzē (vismaz 3 KPI).

Uzņēmuma stratēģija jaunā produkta virzīšanai uzreiz masu patēriņa tirgū būs saistīta ar reklāmas kampaņas nepieciešamību, tādēļ pirmajos etapos paredzēts koncentrēties uz salīdzinoši mazākiem un konkrētiem tirgus segmentiem.
Lai virzītu produktu šajos tirgus segmentos, tiks pielietoti šādi mēķi:
1. Tirgus izpēte un Cenu politikas noteikšana.
Sākumā tiks noteikta „Līdzsvarotā” cenu politika – ja jaunajam produktam būs raksturīgas inovatīvas īpašības, kas nepiemīt esošajiem produktiem, un kas ir klientu pieprasītas, tad produktam var noteikt cenu esošo konkurentu līmenī vai pat nedaudz augstāku; tāds cenu līmenis ļaus viegli piesaistīt pircējus, skaidrojot un demonstrējot jaunā produkta inovatīvas un klientam vajadzīgas īpašības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1402087
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register