Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:537733
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Lietotnes izmantošanas mērķi    4
  “Kahoot” klasē    4
  “Kahoot” attālinātajā mācību procesā    4
  Lietotnes iespējas    5
  “Kahoot” skolotājiem    5
  “Kahoot” skolniekiem    5
  Lietotnes izmantošanas izmaksas    6
  Basic plāns    6
  Pro plāns    6
  Premium plāns    6
  Premium+ plāns    6
  Lietotnes lietošana    7
  “Kahoot” profila izveide    7
  “Kahoot” spēles izveide    8
  Pieslēgšanās “Kahoot” spēlei    8
  Kahoot izmantošana pamatskolas skolēniem    9
  SVID analīze    9
  Secinājumi    10
  Izmantotie avoti    11
Extract

Secinājumi

Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izanalizēta digitālā rīka “Kahoot” efektivitāte mācību procesa apguvei.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.Darbā ir apkopota jau zināmā informācija par “Kahoot”, sniegta informācija par lietotnes piedāvātajām funkcijām un izdarīti secinājumi par šī digitālā rīka izmantošanas iespējām un to efektivitāti.
Darbā secināts, ka-
1. “Kahoot” ir efektīva lietotne izglītības iegūšanai;
2. Ar šīs lietotnes palīdzību ir iespējams iemācīties jaunas tēmas un sagatavoties kontroldarbiem;
3. Pēc veiktās aptaujas rezultātiem var secināt, ka pamatskolas izglītības posma skolēni atbalsta lietotnes “Kahoot” iekļaušanu mācību procesā;
4. Lietotne ir paredzēta jebkura vecuma cilvēkam un to var spēlēt jebkurā brīdī;
5. Lietotne ir paredzēta lietošanai gan mācībām klasē, gan attālināti, gan darbavietām, gan spēlējot to izklaidei kopā ar draugiem vai ģimeni;
6. Lietotne sniedz daudz dažādas opcijas, kas nodrošina efektīvāku, interesantāku un vieglāku mācību procesu;
7. Lietotne ir pielāgota arī attālinātam mācību procesam;
8. Lietotnē jaunas tēmas tiek apgūtas testa veidā, kas veicina draudzīgu konkurenci, padarot mācību procesu efektīvāku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register