Blogus var izveidot ikviens un vienalga priekš kāda nolūka. PR industrijā blogi iemanto svarīgu lomu, jo ar to palīdzību var novērst kāda uzņēmuma vai produkta izraisītos negatīvos notikumus. Sabiedrisko attiecību jomā bieži vien tiek izveidoti viltus blogi, kuros tiek radīti fiktīvi raksturi internetā, radot diskusijas par savu uzņēmumu, kurā vēlāk paši varētu piedalīties.
Cilvēka balsis sauc par web blogiem, kur ziņas līdzinās sarunai nevis norit lekciju formātā.
Varētu teikt, ka emuāri ir kā sociāli eksperimenti, jo neņem vērā ne noteikumus, ne zina robežas. Tieši blogi ar lielo popularitāti noēnoja mājas lapas. Blogi tiek dēvēti par jaunāko mediju revolūciju.
Ikviens jaunizveidotais blogs veicina mediju sistēmas sabrukšanu, kas dominēja 20.gadsimtā, jo drukātie vēstījumi ir zaudējuši savu īpašo auru, kas agrāk tiem piemita .
…