Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,80 (16%)
Discounted price*:
4,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:361314
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Modernā pasaule balstās uz nepārtrauktu komunikāciju vai mijiedarbību starp cilvēkiem, kas ir lielā mērā atšķirti viens no otra. Ja mēs nebūtu tik ļoti atkarīgi no komunikācijas šķērsās distances, masu pamatu mācīšana nebūtu ne nepieciešana, ne iespējama. Tradicionālajās kultūrās lielākās zināšanas ir antropologa Kliforda Gītsa (Clifford Geetz) nosauktajai – vietējās (lokālās) zināšanas.
Masu komunikācija
Masu mediji – avīzes, žurnāli, kino un televīzija visbiežāk asociējas ar uzņemšanu un tādēļ redzēti kā labākās “lappuses“ daudzu cilvēku dzīvēs.
Masu komunikācija ir sarežģīta daudzos sociālās aktivitātes aspektos. Piemēram, monetārās transakcijas pašlaik galvenokārt ir dibinātas informācijas maiņas glabāšanā datoros [1;446]
Avīžu attīstība
Avīzes mūsdienās izcēlušās no brošūrām un izplatītiem informatīvajiem sarakstiem 1700 gados. Avīzes kļuva par ikdienu vairākiem tūkstošiem vai pat miljoniem lasītāju 19.gadsimta beigās. Avīzes būtībā bija svarīga moderno mediju attīstība vēsturē tāpēc, ka tās aptver ļoti daudz dažādus informācijas veidus ierobežoti un vienkārši reproducētā formātā.
Divi primārie piemēri no prestižākajām avīzēm gadsimtu mijā ir New York Times un The Times of London. Daudzi līdzīgie laikraksti citās valstīs ņēma tos par piemēru. [1;447]
Avīžu izdevniecība
Avīzes ilgu laiku asociējās ar spēcīga magnāta tēlu, publiskās impērijas galvu. Daudzās valstīs avīžu īpašumtiesības ir koncentrētas dažu lielu korporāciju rokās, kas bieži ir pārsvarā īpašiem indivīdiem un ģimenēm. Britānijā lielās kompānijas darbojas līdzās preses magnātiem, Lords Northcliffe, Beaverbrook and Kemesly, attīstīja masu cirkulācijas panākumu ziņojumu pamatus1920 un 1930 gados.
Masu cirkulācijas ziņojumi ir ļoti dārgi, lai tos nodibinātu un izdotu. Ir bijušas dažas veiksmīgas jaunās avīzes (piemēram, Sun Britānijā), galvenokārt “maza intelekta” tirgū, bet ir bijušas daudz un dažādas neveiksmes. Fakts, ka avīžu īpašumtiesības ir tik koncentrētas, satrauc daudzus Rietumu iedzīvotāju valdīšanu. Daudzās valstīs valdība ir avīžu aktīvs un aizkavē to pārņemšanu lielās ķēdēs, pietam tās bieži cieš neveiksmi. [1;448]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,28 €
Work pack Nr. 1114628
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/361314

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register