Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570656
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Interjerista un klienta iespējamie sadarbības veidi:

1.Klients ļoti labi zina, ko grib. Galvenos materiālus, telpas elementus vai mēbeles u.c. klients ir izvēlējies pats, un uzaicina interjeristu, lai to visu „saliek kopā” un papildina ar detaļām, kas stilam piederīgas.

2.Klients vēlas telpu iekārtot tādā stilā, kā kaut kur redzējis, taču nezin, kā to izdarīt, un uzaicina interjeristu.
Darbu sākot kopīgi ar interjeristu apskata klienta izvēlēto objektu/ vai vairākus, vai attiecīgo vizuālo materiālu.
Interjerista uzdevums – novērtēt, kurus elementus no vēlamajiem iespējams savietot telpas interjerā.
Šie elementi tiek pārveidoti un piemēroti atbilstoši konkrētās telpas iespējām un klienta vēlmēm.

3.Klients nezin, ko grib, tādēļ uzaicina interjeristu.
Interjerists iepazīstas ar klienta arhitektūras projektu, ģimenes sastāvu, sadzīves un sociālajiem paradumiem un tālāk piedāvā savu interjera koncepciju /plānojums, funkcionālās zonas, stils, apdares materiāli, krāsas/.


Strādājot pie sabiedriskas ēkas interjera dizaina, jāņem vērā vairāki vispārēji nosacījumi, kas attiecas uz plašākām cilvēku masām (piem. - bibliotēkas, muzeji, stacijas ēkas, ēdnīcas) vai konkrētām sociālajām vai vecuma grupām (skolas, bērnudārzi, pansionāti), kas ir objekta mērķauditorija. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register