Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:396811
 
Evaluation:
Published: 16.05.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Zēni skolā
Lielākā daļa psihologu, kas pēta bērnu attīstību, atzīst, ka visbiežāk skolu sistēmas nav izveidotas tā, lai ņemtu vērā zēnu īpašās vajadzības. Visvairāk tas pamanāms sākumskolas klasēs, kur mācību darbu organizē sievietes, pielāgojot to meiteņu temperamentam un mācīšanas stilam. Psihologs un rakstnieks Viljams Poloks par to izsakās šādi:” Meitenēm mācīšanās rūp vairāk. Viņas tiek ar to galā. Zēni ne. Zēni tiek mācīti tiem nepiemērotā tempā. Viņi tiek mācīti tādā veidā, kas liek tiem justies nepilnvērtīgiem, bet, ja viņi uzdrošinās kaut ko teikt, tad viņiem jāiet pie direktora”.
Ja vecākiem ir kaut viens izklaidīgs bērns, ir svarīgi saprast, ka būtībā viņš nav mazvērtīgāks par centīgo brāli vai māsu. Katrs bērns ir unikāls indivīds, un viņam nav jābūt līdzīgam raksturā kādam citam. Turklāt ilgākā laika posmā skolēns ar vājākiem rezultātiem nereti apsteidz jauno superzvaigzni. Tāpēc nevajag „norakstīt” šķietami slinko bērnu kā neveiksmei nolemtu. Viens ir skaidrs, dusmošanās uz šo bērnu problēmu neatrisinās. Bērnu, kuram ir vāji rezultāti, nekad nevar pārveidot par izglītotu cilvēku, izsakot pārmetumus, prasības, draudus vai sodot. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register