Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391007
 
Evaluation:
Published: 25.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Lai nodrošinātu efektīvas sabiedriskās attiecības, viena no primārajām darbībām ir mērķa auditorijas definēšana un segmentācija attiecīgi piemērotas pieejas veidošanai. Visbiežākais un vienkāršākais auditorijas segmentācijas veids ir izmantojot demogrāfisko izpēti, kas ir ieteicama, lai noteiktu auditorijas. Tomēr lai precīzi varētu aprakstīt konkrētā uzņēmuma mērķa auditoriju, nepieciešams sīkāks tās apraksts, kuru visefektīvāk palīdz veidot psihografiskā informācija.
Psihografika fokusējas uz auditorijas definēšanu un segmentāciju pēc tās dzīves stilu izpētes. Tiek uzdoti jautājumi par auditorijas interesēm, viedokļiem, vērtībām un dzīves interpretāciju.
Vērtību un dzīves stilu programma (The Values and Lifestyles (VALS) Program) tika izveidota 1978.gadā un tiek uzskatīta par oriģinālu un praktiski efektīvu sistēmu, kas tieši balstīta uz psihografiku. Šī programma ir orientēta uz jebkura uzņēmuma esošo un potenciālo klientu vēlmju izpratni, kas tālāk noteiktu produktu attīstības, pozicionēšanas, reklāmas un korporatīvā tēla virzīšanu.
VALS princips paredz primāru demogrāfisko izpēti, kuru vēlāk papildina psihografiskā informācija. (1.pielikums)
Pēc VALS programmas, tiek izdalītas divas dimensijas:
primārā motivācija (horizontālā dimensija);
resursi (vertikālā dimensija).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register