Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960527
 
Evaluation:
Published: 14.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3. Raksturot, kāda ir reliģijas un izglītības nozīme tekstā
Sākotnēji dzīvnieki tika izglītoti lasīšanas jomā, taču drīz vien Napoleons saprata, ka tas nav izdevīgi - to, ka dzīvnieki nav gudri, viņš var izmantot sev par labu. Vēlāk izglītība bija pieejama tikai cūkām, jo, patiesībā, ja visi dzīvnieki būtu tik izglītoti kā Majors, Sniedziņš un ēzelis, tas būtu bīstami Napoleonam, totalitāro režīmu būtu gandrīz neiespējami uzturēt, jo ar dzīvniekiem nevarētu manipulēt izmantojot tik vienkāršus rīkus kā valodu un saukļus. Neizglītotie dzīvnieki, piemēram, Bokseris bija lielākie darba darītāji, viņš akli un naivi veica smagu fizisko darbu, kas paātrināja fermas attīstību un strauji uzlaboja labklājības līmeni. Vēl viens neizglītotas sugas piemērs ir aitas - tās gan netika izmantotas fiziskajam darbam, bet gan propagandas izplatīšanai, kas ir svarīga totalitārā režīma daļa.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register