Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826110
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Internetmārketinga instrumenti

Problēma – internetmārketinga instrumentus grūti izmantot, jo nav izveidojusies kibertelpa, informācijas sabiedrība, likumdošana.
1. Dators ar internetpieslēgumu – internets palīdz samazināt izmaksas saistītas ar tirdzniecības darījumu veikšanu. Dators dod iespēju glabāt, apstrādāt lielu informācijas daudzumu, stimulē ekonomikas attīstību, veicina digitālo (informācijas) revolūciju. Internetu izmanto visādi, bet arī plašas informācijas sniegšanai par uzņēmumu.
Mūsdienās izmanto šādus biznesa modeļus:
1) Bukletu internetā
2) E – veikalus – pārdošanas apjoma palielināšanai
3) Dinamisks informācijas projekts darbam ar klientu
4) Stratēģisks portāls uzņēmuma tirgus daļas palielināšanai
2. Digitālā TV – komunikācija notiek 2 virzienos, ko nodrošina tehnoloģija, kas pārvērš skaņu, attēlu datorizētos skaitļos.
Plusi: - kvalitatīvāks attēls, skaņa un plašāks piedāvājums(TV, veikali…)
3. Interaktīvais radio – ir:
3.1. I-radio – pārraidēs tiek izmantots internets;
3.2. Digitālais radio – nepieciešams īpašs radio uztvērējs ar signālu dekodējošu iekārtu un liels šķidrā kristāla ekrāns. Mīnuss: Nepieciešams liels d-ku skaits, palielinoties auditorijai, palielinās iz-sas, Pluss: klausoties radio var piedalīties pārraidē izsakot replikas.
4. Mobilās komunikācijas – mīnusi: mazs ekrāns, ierobežots zīmju skaits, dizaina ziņā vājas mājas lapas, negaidītas ziņas – spami.
5. Interaktīvie kioski – pēc izmēra ir robusti un kompakti:
Plusi: precīza auditorijas atlase, iespējams novietot tieši mērķauditorijas atrašanās vietā. Tādējādi piesaista patērētājus, abpusēja komunikācija starp pircēju un pārdevēju. Brenda, zīmola popularizēšana.
6. Datu matricas, CD, vizītkartes – plusi – izplata tekstu, audio, animāciju, video, programmnodrošinājumu, apvieno lielu info daudzumu, aizstāj bukletus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register