Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360761
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  uzdevumu nostādne    2
  1. UZDEVUMS    4
  2. UZDEVUMS    8
  3. un 4. uzdevums    9
  5. uzdevums    13
  6. uzdevums    17
  7. uzdevums    20
  8. un 9. uzdevums    24
  10. uzdevums    26
  SECINĀJUMI    29
  BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    30
Extract

uzdevumu nostādne
PATSTĀVĪGIE DARBI
1. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas praktiska problēma, kurā viņš jūtas eksperts (izņemot mobilos telefonus, automašīnas un datortehnikas sastāvdaļas). Ir jāapraksta izvēlētā problēma, jākonstruē problēmas stāvokļu telpa, ņemot vērā atbilstošā varianta ierobežojumus.
2. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED, ir jārealizē norādītā "aklās" pārmeklēšanas metode, fiksējot atrisinājuma atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu.
Piezīme: Studentam ir jāievēro, ka varianta datos vienmēr ir dots pārmeklēšanas mērķis, kas gadījumā, ja ir jārealizē no mērķa virzīta pārmeklēšana, nesakrīt ar problēmas mērķi.
3. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas reāla problēma, kurai būtu piemērota norādītā zināšanu atspoguļošanas shēma un ierobežojumi. Jāapraksta izvēlētā problēma un jādod shēmas piemērotības pamatojums izvēlētajai problēmai.
4. uzdevums.
Zināšanu attēlošanas shēma ir jāattēlo, lietojot datoru.

STUDIJU DARBS
5. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas kāda divpersonu spēle. Ir jādod spēles apraksts un tās attēlojums spēles koka veidā, kā arī jānorāda uzvaru nesošie ceļi. Spēles modelēšanai ir jāizmanto vai nu Minimaksa, vai Alfa-beta algoritms. Netiks ieskaitītas divpersonu spēles, kurās priekšmetus dala nevienādās daļās, vai arī spēles, kurās spēlētājam ir jānoliek noteikts skaits priekšmetu, lai savāktu kādu noteiktu skaitu. Nedrīkst attēlot arī šo spēļu apgrieztos variantus.
6. uzdevums.
Jāaprēķina stāvokļu telpas sarežģītība. Aprēķins ir jāveic trīs dažādām vidējā zarošanās koeficienta B vērtībām, trīs reizes mainot līmeņu skaitu L. Obligāti jāizmanto tās B un L vērtības, kas iegūtas 1. uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, kā arī variantam atbilstošās dotās vērtības. Jāveic pētījums, kā mainās ģenerēto stāvokļu skaits. Pētījuma rezultāti jāatspoguļo tabulā, kā arī jāattēlo visas trīs līknes vienā grafikā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1133775
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register