Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611192
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Mārketinga jēdziens un loma uzņēmējdarbībā.
Mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmes. Mārketings ir darbības, kas ir virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produkta ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Mārketings ir biznesa darbību sistēma, lai īstenotu organizācijas mērķus. Vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības, tā lai šis process nestu peļņu. Viens no mērķiem noturēt klientu!
2. Mārketinga darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas.
Koncepcija- sistematizēti un apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu. Mārketinga koncepcijas- uzņēmuma virzība uz preces pieejamību visiem: lēti, atbilstoša kvalitāte, daudz, visiem.
Produkcijas koncepcija- paredz, ka pircējs priekšroku dod plaši pieejamai produkcijai par zemām un mērenām cenām. Uz produkciju orientētas organizācijas vadība darbību virza uz ražošanas efektivitātes un produktu sadales sistēmas pilnveidošanu.
Produkta koncepcija- paredz, ka pircējs priekšroku dos produkta labākai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu u.t.t. Uz produktu orientētu organizāciju vadība darbību virza uz preču augsta kvalitātes sasniegšanu.
Pārdošanas koncepcija- paredz, ka pircēji pirks preces pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiks veikta darbība to virzīšanai tirgū un realizācijas stimulēšanai.
Pircēja koncepcija- mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
Pēc sociālā mārketinga koncepcija- organizācijas cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā visas sabiedrības labklājība attīstības intereses.
3. Mārketinga mērķi un veidi dažādās tirgus situācijās.
Patēriņa palielināšana- mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto produktu pārdošanu.
Patērētāju vajadzību un vēlmju apmierināšana- mērķis ir nodrošināt konkrētu vajadzību apmierināšanu.
Produktu izvēles dažādība- lai apmierinātu pircēju vajadzības un vēlmes ir jānodrošina ne tikai produktu dažādība, bet arī iespējas to izvēlēties.
Dzīves līmeņa paaugstināšana- šie rādītāji ietilpst produkta raksturlielumos- kvantitāte, kvalitāte, sortiments, vērtība, cena, garantijas.
4. Mārketinga vadīšanas process, tā struktūra.
Mārketinga vadīšana jeb menedžments ir darbību komplekss, ieskaitot: plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas vērsts uz organizācijas darbinieku, finanšu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai sasniegtu organizācija mērķus ar augstāku efektivitāti. Mārketinga vadīšana ir preču, pakalpojumu un ideju cenu noteikšanas, sadales un virzīšanas koncepciju plānošanas un realizācijas process, kurš vērsts uz organizācija mērķu un klientu vajadzību apmierināšanu. ( Product, place price promotion)
Ir četras galvenās mārketinga vadīšanas funkcijas: mārketinga analīze, mārketinga plānošana, mārketinga darbības un mārketinga kontrole.
5. Mārketinga vide, tās mijiedarbība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register