Tā nav gluži Starbucks kafija, bet daudziem cilvēkiem latte, ko var nopirkt pie McDrive lodziņa ir gluži pieņemama un pat pielīdzināma Starbucks dzērieniem. Šķita, ka visas šīs stratēģijas darbojas. Ieņēmumi, tīrā peļņa un rentabilitāte uzlabojās laikā no 2002. līdz 2013. gadam.
Tomēr 2014. gadā McDonalds atkal saskārās ar problēmām – pārdošanas apjomi samazinājās, attiecīgi arī peļņa. Starp problēmām, ko analītiķi konstatēja, bija nespēja piesaistīt klientus 19 līdz 30 gadu vecuma grupā. Konkurenti, kas piedāvāja veselīgākas alternatīvas, piemēram, Chipotle Mexican Grill, un “labākas burgeru” ķēdes, kas atbilst šai demogrāfiskajai grupai, piemēram, Smashburger, uz McDonalds rēķina guva arvien lielāku peļņu. Salīdzinoši nesen veiktā šīs vecuma grupas patērētāju aptaujā McDonalds burgeri tika ierindoti sliktāko vidū. Vēl viena problēma ir tā, ka klientu apkalpošanas kvalitāte McDonalds, ir nokritusies. Daudzi klienti apgalvo, ka McDonalds darbinieki ir kļuvuši nepieklājīgi un neprofesionāli. Viens no iemesliem, kāpēc McDonalds darbinieki, iespējams, jūtas saspringti, ir tas, ka ēdienkarte pēdējos gados ir kļuvusi plašāka, un daudzos restorānos trūkst darbinieku, lai nodrošinātu tik plašu ēdienkartes daudzveidību. McDonalds vadība ir apsolījusi novērst šīs problēmas, bet tas, kā viņi to izdarīs, vēl ir nākotnes jautājums.
…