Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:172056
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma etiķete (stils)    2
  Mani personīgie secinājumi    2
  Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos    3
  Mani personīgie secinājumi    3
  Klienti    4
  Mani personīgie secinājumi    4
  Darbinieki, apkalpojošais personāls    5
  Mani personīgie secinājumi    5
  Konkurence, akcijas, aktivitātes    6
  Mani personīgie secinājumi    6
  Pielikums    7
  1. attēls - logo    7
  2. attēls - Hotel Islande ēka no ārpuses    7
  3. attēls – Hotel Islande boulinga zāle    8
  4. attēls – Hotel Islande divvietīgais numuriņš    8
Extract

Uzņēmuma etiķete (stils).

• Islande Hotel (2. attēls) stils veidojas visu laku. Piemēram, logo (1. attēls), dizains, oficiālais šrifts utt.
• Viss ir veidots atturīgā skandināvu stilā. Logo ir veidots saistībā ar skandināvu mitoloģiju.
• Uzņēmuma etiķete atšķiras atkarībā no starptautisko partneru līmeņa, piemēram, ja partneriem ir augsts līmenis, tad, protams, arī etiķete tiek veidota pamatojoties uz prasībām. Tūristu un biznesa klases apmeklētāju prasības, intereses atšķiras.
• Pēc uzņēmuma domām etiķete ir ikdienas nepieciešamība, jo tā ir saistīta ar pakalpojumu sniegšanu un tā ietekmē ikgadējo akreditāciju.

Mani personīgie secinājumi.

Manuprāt, etiķetei ir liela nozīme jebkura uzņēmuma dzīvē un veidošanā. Tā parāda iespējas un mērķus ko uzņēmums vēlas īstenot vai ir jau sasniedzis. Etiķete ir tik pat nepieciešama ikdienā, kā neierastās situācijās. Etiķete parāda piederību sabiedrībai un līmenī kādā uzņēmums strādā. Katrs uzņēmums izstrādā plānu, kā īstenot tā attīstību un, kas būtu nepieciešams veiksmīgam startam un partneru sadarbībai.
Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos.

• Islande Hotel arī skar šī krīze – cilvēki mazāk ceļo, lielas organizācijas ir uz bankrota sliekšņa.
• Protams, šīs ziņas nevienu uzņēmumu neiepriecina, bet ir jāmāk tikt tam pāri un izsisties uz augšu.
• Islande Hotel piekrīt, ka „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prece, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija.”
• Arī krīzes laikā ir jāpieņem darbinieki un jāpakalpo klienti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register