Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:462636
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Titullapa    1
  Saturs    2
  Ievads    3
  Jautājumi un secinājumi    4
  Pielikums    4
Extract

Ievads
Savā darbā „Etiķete – veiksmei un karjerai” analizēju vienu no Latvijas vadošajām bankām – „Swedbank”, kura tiecas kļūt par vadošo finansiālo organizāciju tirgū, kurā tā darbojas. Ar vairāk kā 22000 darbinieku palīdzību „Swedbank” apkalpo apmēram 9 miljonus privāto klientu un 500000 korporatīvo klientu Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Banka turpina paplašināt savas pozīcijas arī Krievijā un Ukrainā un tā ir iesaistījusies arī citos pasaules lielākajos tirgos. „Swedbank” mērķis ir atvieglot klientu ikdienu. Ērti finansiālie pakalpojumi plašā klāstā ar konkurētspējīgām cenām palīdz bankas klientiem sasniegt savus mērķus, neatkarīgi no tā, vai viņi ierodas kā privātpersonas, korporāciju vai organizāciju pārstāvji. „Swedbank” piedāvājumu klāsts ir rūpīgi pārdomāts, lai apmierinātu jebkuru prasību un rastu risinājumu jebkurā situācijā. Šobrīd „Swedbank” darbojas Zviedrijas un Baltijas mazumtirdzniecības tirgos. Bankas misija ir izprast klientu vajadzības, spēt piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku, tā palielinot uzņēmuma vērtību un dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. „Swedbank” vīzija – kļūt par vadošo Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona finanšu organizāciju. Banka tic, ka Grupas veiksmīgās darbības un arvien pieaugošās starptautiskās atzinības pamatā ir uz sasniegumiem orientēta kultūra, atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām un darbinieku apņēmība, tātad etiķete. „Swedbank” ir raksturīgi augsti darbības rezultāti un atbilstošu mērķu izvirzīšana. Liela loma „Swedbank” attīstībā ir veiksmīgajai uzņēmuma etiķetei.
1. Ko Jūs saprotat ar terminu „uzņēmuma etiķete”?
Uzņēmuma etiķete ir gan personāla ārējais izskats, kas sevī ietver apģērbu, gan verbālo un neverbālo, rakstisko komunikāciju, gan konkrēto ar uzņēmumu saistīto personu rīcība, gan noformējums un uzņēmuma stila elementi, ar kuru palīdzību tas atpazīstams plašākā publikā.
Secinājumi.
Piekrītu šim viedoklim, manuprāt, uzņēmuma etiķete nosaka katra uzņēmuma individuālo specifiku un uzņēmuma „seju”. Uzņēmuma etiķete lieliski parāda katra uzņēmuma vērtības un attieksmi pret klientu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register