Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:566218
 
Evaluation:
Published: 22.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Lai izpētītu LR Finanšu ministrijas lomu Latvijas ekonomiskajā krīzē, sazinājos elektroniski ar LR FM komunikācijas departamenta direktori Diānu Bērziņu, kura pastāstīja par krīzes komunikācijas stratēģiju, tās galvenajiem mērķiem, kā arī par publikām, ko FM uzrunā ar mediju palīdzību un kādas ir galvenās komunikācijas metodes un kanāli publiku informēšanai.
Kā skaidro Latvijas Motosporta federācijas preses sekretāre Dace Tribocka, krīzes komunikācija ir „komunikācija starp organizāciju un tās publikām pirmskrīzes, gan krīzes, gan pēckrīzes periodā. Komunikācijas mērķis ir mazināt bojājumus un negatīvu ietekmi organizācijas tēlam, reputācijai”1. Viena no lietām, ko dara Latvijas valdība un visas ministrijas – cenšas uzturēt pozitīvu attieksmi Latvijas iedzīvotājos pret viņu darbu, ko krīzes situācijās ir ļoti grūti nodrošināt. Finanšu ministrs Atis Slakteris uzsver: „Šī brīža apstākļos ir nepieciešama neatliekama, izlēmīga un saskaņota valsts institūciju, privātā sektora un visas sabiedrības rīcība, lai novērstu tālāku ekonomiskās situācijas pasliktināšanos.”…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1136483
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register