Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482086
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Masu komunikācijas iedarbību uz kultūru pastiprināti sāka pētīt pēc dažādu prezidentu un spēcīgu valsts līderu reklāmas kampaņām un propagandām, kurās ļoti mērķtiecīgi tika izmantotas zināšanas par sabiedrības uzvedību un domu.
Masu komunikācijas efektu uz kultūru un sabiedrību var skaidrot ar vairākām teorijām, tāpēc izvēlējāmies šo fenomenu apskatīt no dažādu teoriju skatupunkta, balstoties uz Severina W.J. darbu „Komunikācijas teorijas”.
Viena no teorijām, ko Serevrins savā darbā apraksta, ir „Lodes teorija”. Tā tiek dēvēta arī par „zemādas adatas teoriju” vai „translācijas zvana teoriju” (DeFluer un Balls Rokīčš, 1982). Tā runā par universālo masu komunikācijas efektu vēstījumu nosūtīšanā visas sabiedrības locekļiem, kas tikuši pakļauti šai masu komunikācijas iedarbībai. Lodes teorija runā par trāpīgas ziņas nosūtīšanu sabiedrībai, kas ar savu „trāpīgumu” sasniedz auditoriju.
Tā dēvētā frāze „Lodes teorija” ir labs paskaidrojums tam, kā uzskati tika uzturēti un nostiprināti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1131256
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register