Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,14 (14%)
Discounted price*:
0,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:164397
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Divvirzienu asimetriskās sabiedriskās attiecības tiek arī dēvētas par zinātnisku pārliecināšanu. Šīs attiecību modelis izmanto zinātniskas metodes, lai attīstītu vēl pārliecinošāku komunikāciju. Pārsvarā koncentrējās uz īstermiņa uzvedības maiņu. No mērķauditorijas un sabiedrības saņem lielu atgriezenisko saiti. Uzņēmumi primāri to lieto, lai sabiedrība domātu tā, kā viņi vēlās, lai domā, drīzāk nekā lai mainītu organizācijas politiku vai tā skatu punktu.
Divvirzienu simetriskās sabiedriskās attiecības paļaujas uz patiesumu un atvērtu divvirzienu komunikāciju. Šis komunikācijas modelis ir balstīts uz to, ka jādod un jāsaņem abpusēji. Koncentrējās uz cieņu un piepūli, lai sasniegtu savstarpēju sapratni. Šeit tiek akcentētas diskusijas un gatavība pieņemt kompromisus. Šis sabiedrisko attiecību modelis vairāk tiek izmantots bezpeļņas organizācijās, valdības institūcijās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,31 €
Work pack Nr. 1128644
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Plānotā komunikācija: komunikācijas kampaņas. Mārketinga komunikācija. Pārliecināšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/164397

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register