Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715520
 
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Mārketinga jēdzienu var raksturot šādi: 1).
Ka filozofiju, kas formē darbības stratēģiju; 2). Ka saimniecisku darbību.
2. Mārketings kā filozofija nozīmē: attieksme pret produktu un pakalpojumu patērētājiem veidošanu. Ja uzņ-a vadība uzskata, ka: 1) labus rezultātus var iegūt, ražojot labas kvalitātes produktus par zemākām cenām, tas nozīmē, ka attiecīgāis uzņ-s orientējas uz raž-nas darbību. Un tas galvenais uzdevums  uzlabot preču ražošanas efektivitāti. 2) ka panākuma pamatā ir sekmīga produkcijas realizācija, kas balstās uz nepieciešamību pārvērst preci vai pakalpojumu naudā. Attiecīgais uzņ-s orientējas uz realizācijas darbību. Un tās galvenais uzdevums  vairāk realizēt. 3) ka galvenais ir patērētāju vajadzību noteikšana un prognozēšana, ka arī piedāvātas produkcijas un pakalpojumu atbilstība patērētāju prasībām, kas nozīmē, ka attiecīgais uzņ-s orientējas uz mārketinga daļu. Galvenais uzdevums  patērētāju vajadzības.
3. Mārketings kā saimnieciskās darbības mērķis: Saprast klientu tik labi, lai pakalpojums, ko viņam piedāva, būtu nodērīgs un spētu pats sevi realizēt.
4. Mārketings kā saimnieciskā darbība nozīmē: 1) Tirgus izpēti; 2) Produktu un pakalpojumu piedāvāšanas veicināšana; 3) jaunu produktu un pakalpojumu izstrādāšanu; 4) jaunu produktu un pakalpojumu virzīšanu tirgū; 5) grāmatvedības un citu nodaļu iesaistīšanu, kas nav tieši saistītas ar produktu un pakalpojumu procesu.
5. Četras mārketinga koncepcijas: 1) Ražošanas koncepcija – [Raž-nas iespēju izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par zemāku cenu]. 2) Produkta koncepcija – [Produkta kvalitātes uzlabošanas iespējas izpēte]  [Produkta ražošana]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par mērenām cenām]. 3) Realizācijas koncepcija – [Tirgus izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta pārdošanas stimulēšana tirgū]  [Pārdošanas apjomu palielināšana tirgū]. 4) Mārketinga koncepcija – [Pircēju reālo un potencialo vajadzību un vēlmju izpēte]  [Tirgus izpēte]  [1. Resursi]; [2. plāns]  [Produkta raž-na un virzīšana tirgū]  [Vēlmju apmierināšana].
6. Finanšu institūcijas uzdevums ir atbilstoši ražošanas koncepcijas būtībai ir ievest un pilnveidot finanšu pakalpojumus, kurus tās uzskata par nepieciešamu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register