Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:921403
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

10. Mārketinga (tirgvedības) kompleksa būtība un analīzes pamatvirzieni
Mārketinga komplekss ir svarīgs jebkuras mārketinga stratēģijas instrumentu kopums. Attiecīgi saskaņojot visus mārketinga komponentus, finanšu pakalpojumu institūcijas var izveidot finanšu pakalpojumus, kas atbilst konkrētam tirgus segmentam. Atsevišķu mārketinga komponentu nozīme ir atkarīga no finanšu pakalpojumu veida un klientu tipa, kam attiecīgais pakalpojums ir paredzēts. Piemēram, reklāmai televīzijā ir būtiska loma mārketinga komponentu vidū attiecībā uz plaši izmantotajiem finanšu pakalpojumiem, bet šādai reklāmai nebūs sevišķas nozīmes, ja tiks reklamēti finanšu pakalpojumi kādai konkrētai tautsaimniecības nozarei.
Sakarā ar to, ka mārketinga atsevišķu komponentu relatīvā nozīme ir atkarīga no konkrētās situācijas finanšu pakalpojumu tirgū, pats finanšu pakalpojums jebkurā gadījumā ir vissvarīgākais mārketinga komponents. Tomēr, ja finanšu pakalpojumu kvalitāte neatbilst klientu prasībām, tad pat salīdzinoši zemas cenas un attiecīgi veicināšanas un efektīvas izplatīšanas pasākumi nespēs kompensēt attiecīgā finanšu pakalpojuma nepilnības. Ja finanšu pakalpojumu institūcijas nevarēs piedāvāt saviem klientiem kvalitatīvus un noderīgus finanšu pakalpojumus, tad tās nevarēs radīt konkurētspējīgus nosacījumus veiksmīgai ilgtermiņa darbībai finanšu pakalpojumu tirgū.
Finanšu pakalpojumu kā vissvarīgākā mārketinga kompleksa komponenta_analīzei ir jāaptver trīs pamatvirzieni:
• finanšu pakalpojumu klāsta struktūra un stratēģija;
• finanšu pakalpojumu portfeļa pārvaldīšana;
• jaunu finanšu pakalpojumu izstrādāšana.
Finanšu pakalpojumu piedāvājums pastāvīgi mainās, galvenokārt, atkarībā no klientu vēlmēm. Tāpēc vislielākās problēmas rodas tieši finanšu pakalpojumu tirgū, kur nestabilā tirgus situācija un mainīgie konkurences apstākļi veicina krasas izmaiņas finanšu pakalpojumos, kurus var piedāvāt un kurus piedāvā citas neskaitāmas finanšu institūcijas. Sakarā ar to, ka klientu vajadzības un līdz ar to arī pakalpojumu piedāvājums nav konstanti jēdzieni, finanšu institūcijām ir savlaicīgi jākonstatē to, kuri pakalpojumi vairs nav piemēroti finanšu tirgum, nav pietiekami rentabli un tādēļ to piedāvāšana ir jāpārtrauc. Vienlaicīgi finanšu institūcijām ir jāuzlabo jau esošie finanšu pakalpojumi un jāizstrādā jauni finanšu pakalpojumu veidi. Vissvarīgākais šajā procesā ir pārliecināties, ka piedāvātais finanšu pakalpojumu klāsts atbilst vispārējai mārketinga stratēģijai, tas nozīmē, ka pakalpojumu klāsts ir jākontrolē tā, lai piedāvāto finanšu pakalpojumu klāsts atbilstu tirgus dažādu segmentu vajadzībām. Nepietiekams finanšu pakalpojumu klāsts, kas atstāj neaizpildītas nišas finanšu tirgū, nodrošina ideālu iespēju jauniem konkurentiem ielauzties finanšu pakalpojumu tirgū.
11. Finanšu pakalpojumu klāsta struktūra un stratēģija
Finanšu pakalpojumi kā mārketinga kompleksa komponents ir tieši saistīti ar attiecīgo finanšu pakalpojumu klāsta izveidi. Nosacīta iespējamā finanšu pakalpojumu institūcijas piedāvāto pakalpojumu klāsta struktūra ir attēlota tabulā.
Finanšu pakalpojumu klāsta struktūras piemērs

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register