Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507354
 
Evaluation:
Published: 01.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Globalizācija un lokalizācija
Mūsdienu politekonomikas teorētiķi izmanto tādu terminu kā glokalizācija, kas nozīmē globalizācijas un lokalizācijas savienojumu, jeb globālo lokalizāciju. Veiksmīgas lokalizācijas piemēri, kas veiksmīgi strādā vietējos tirgos transnacionālās kompānijās, apstiprina šīs koncepcijas dzīvotspēju. Piemēram, Sony kompānijas lozungs „globālā lokalizācija” nozīmē vispasaules produkta adaptāciju vietējo patērētāju gaumei ar pielāgošanas metodes palīdzību. Tāpat arī kompānija CocaCola ir iekarojusi Japānas tirgu pateicoties sava preču kanāla izveidei, kā arī pateicoties tādu speciālu produktu izveidei, kas pārdotas tikai konkrētajā tirgū.
Globālās lokalizācijas mērķis ir nodrošināt to, lai organizācija spētu efektīvi strādāt ar klientiem, neatkarīgi no tā, kādā valstī tie atrodas, ņemot vērā vietējās kultūras īpatnības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1340740
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register