Globālās izglītības iekļaušana mācību saturā novērš tā dublēšanos un fragmentāciju, piedāvā integrētu un starpdisciplināru pieeju mācību saturam un skolēnu slodzes optimizāciju. Tās ir gan valsts noteiktas izglītības politikas vadlīnijas, gan ikdienas nepieciešamība.
Globālā dimensija kā caurviju tēma papildina sociālo zinību, ģeogrāfijas, bioloģijas, valodu, mājturības un tehnoloģiju, vēstures, politikas un daudzu citu mācību priekšmetu saturu. Tā rada skolotājam iespēju mācīt interesanti un daudzveidīgi – strādāt interaktīvi, darboties ar daudzveidīgiem informācijas avotiem, kombinēt emocionālos un racionālos aspektus, iet ārpus klases un uzņemt viesus klasē, veidot saikni starp lokālo, nacionālo un starptautisko.
Globālās tematikas aktualizēšana ir nozīmīgs skolas tēla veidošanas instruments, spilgts apliecinājums izglītības iestādes vēlmei un spējai sekot līdzi mūsdienu pasaules aktualitātēm. Globālā un attīstības izglītība var kļūt par skolas īpašo piedāvājumu izglītības pakalpojumu tirgū, un tai var būt izšķiroša nozīme potenciālo audzēkņu un viņu vecāku intereses piesaistīšanā
…