Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572622
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ikviens uzņēmums jebkurā nozare izjūt arvien lielāku globalizācijas ietekmi. Pasaule kļūsi arvien mazāka biznesa darbībai, un gandrīz katram uzņēmumam jādomā pat lādu preču ražošanu un pārdošanu, kas domātas patērētajiem dažādās valstīs un reģionos. Daudziem uzņēmumiem, piemēram, Coca Cola, IBM, globalizācija paver lieliskas iespējas. Šie uzņēmumi ievērš savu darbību ārpus to dibināšanas valstītu un no šim darbībām gūst arvien lielāku daļu savu ienākumu. Daudzi starptautiskie tirgi, piemēram, Brazīlija, Ķīna, Indija un Krievija attīstās, pieaug to pirktspēja. Tas rada jaunas iespējas uzņēmumiem, kas veļas apkalpot šos tirgus.
Globalizācija rada arvien jaunas iespējas, jo tirgi kļūst atvērtāki, ka ari draudus, jo daudzi uzņēmumi izjūt spēcīgu ārzemju Ilonu konkurenci, kas ir spējīgai ražot daudz efektīvāk, bieži izmantojot daudz lētākā Ķīnas un Indijas darbs peka priekšrocības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register