Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:375931
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Parasti, pirms konkrēta mērķa sasniegšanas, mēs izvirzām dažādus pieņēmumus par to, kā vajadzētu būt tad, kad mērķis būs sasniegts. Vadoties pēc šiem pieņēmumiem, mēs mērķtiecīgi darām visu, lai beigās rezultāts būtu tieši tāds kā paredzēts iepriekš. Mērķa izdošanās ir atkarīga no iepriekš pareizi iztirzātiem pieņēmumiem, kuri saistīti ar darbībām un darbību attīstību gaitu. Taču dažreiz ir iespējamas situācijas, kad sākumā izvirzītie pieņēmumi, mērķtiecīgo darbību iespaidā, var mainīties. Šādos gadījumos pieņēmums nav bijis precīzi noformulēts. Kamēr pieņēmums nav pierādīts, tas nav pilnīgs. Beigās, sākotnēji izvirzītajam pieņēmumam ir vai nu jāapstiprinās, vai tieši pretēji - tas nepiepildās. Vidus ceļa šajā gadījumā nav. Zinātniskajā darbībā šo pieņēmumu mēs definējam kā hipotēzi.
Lai sāktu iztirzāt tēmu - Hipotēze - pētnieciskās darbības mērķtiecīgumam, sākumā apskatīsim jēdziena – hipotēze definējumus. A.Šponas un Z.Čehlovas grāmatā ‘’Pētniecība pedagoģijā’’ hipotēze definēta kā pamatots pieņēmums par objektīvās realitātes likumsakarībām, kurš sākas ar preambulu – apgalvojuma ievaddaļu, tajā ietverta mērķa un priekšmeta kopsakarība.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register