Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:505711
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Publikas jeb auditorijas var tikt definētas pēc dažādu iespējamo raksturojamo aspektu kombinācijām. Piemēram, publikas var definēt un raksturot pēc lomām (nodarbošanās, ģimenes stāvoklis), sociāl-ekonomiskā stāvokļa, demogrāfiskiem lielumiem (vecums, dzimums), ģeogrāfiski, dzīvesveida utml.
Publika jeb sabiedrība ir kaut kas vairāk par indivīdu grupu. Publika tiek definēta kā cilvēku grupa, kuri ir pārliecināti par kopējām interesēm un problēmām. Efektīva sabiedrisko attiecību kampaņa no grupām var radīt publikas. Kā arī pretēji – tīši darbojoties pretējā virzienā – efektīva sabiedrisko attiecību kampaņa var manīt aktīvās publikas pārliecinātās, taču daudz mazāk aktīva publika, tādējādi to padarot par mazāk bīstamu konkrētai organizācijai.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register