Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:820040
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kā vienu no šīs grupas funkcijām mēs redzam iedrošināšanu, jo iedrošinot sociālais darbinieks darbojas klienta labā, mudina uz tādu izturēšanos, kas atrisinātu sociālo problēmu. Sociālā darbinieka klients visbiežāk ir tāds, kuram trūkst atbalsta sistēmas, tātad iedrošināšanu viņš saņem nepietiekoši vai nesaņem nemaz. Atsevišķās situācijās, kad klienta nedrošība var būt acīmredzama,, iedrošināšana ir nepieciešama jau uzsākot sarunu un tā var būt klātesoša visu sadarbības laiku.

Vislielāko šoku iesācējs sociālais darbinieks piedzīvo, kad pēc rūpīga darba, realizējot iejaukšanās plānu, lai sasniegtu abu nospraustos mērķus un atrisinātu problēmu, galarezultātā nekas netiek panākts - problēma netiek atrisināta. Problēmas risināšana gaitā klients vai nu izvairās pildīt noteiktas izmaiņu procesā paredzētās aktivitātes, vai arī atrod iemeslus un attaisnojumus, kāpēc to nedarīt…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1199128
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register