Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928153
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Lai sekmīgāk iekļautu bērnu ar disgrāfiju vispārizglītojošā skolā, svarīga ir pedagoga vēlēšanās palīdzēt šim bērnam, jo bez atbalsta bērns mācību stundā būs atstumts, vientuļš un netiks līdzi pārējiem. Mācību stundā noteikti jāizmanto atbalsta pasākumi un pielāgojumi atbilstoši uzdevumam. Katrā mācību stundā jādiferencē uzdevumi atbilstoši bērna spējām un apgūtām prasmēm. Ja uzdevuma sarēžģītības līmenis būs bērna spējām neatbilstošs, tad bērnam var zust motivācija, viņš var ieslēgties sevī un izvairīties no komunicēšanas. Tas viss prasa papildus laiku un darbu skolotājam. Skolotājam visu laiku jāpiedomā par bērnu ar disgrāfiju, lai veidotu mācību stundu, kurā šis bērns varēs mācīties līdzvērtīgi un kopā ar pārējiem klases biedriem. Svarīgi, lai skolotājam palīdzētu arī skolas logopēds un, kopā sadarbojoties, sasniegtu maksimālus rezultātus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register