Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,14 (14%)
Discounted price*:
0,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:566492
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Kad pasaulē sāk daominēt masu kultūra un robežas vairs tik ļoti neierobežo, arī organizācijas izplešas. Organizāciju komunikācijas pētniecība pievēršas tām komunikācijas īpatnībām, kas izriet no organizāciju paplašināšanās internacionālā un globālā līmenī. Jo plašāka un atvērtāka ir organizācijas darbības sfēra, jo liberālāka kļūst tās iekšējā komunikācija. Globāla mēroga organizācijas aptver un ietver sevī daudzas kultūras, un lai tā veiksmīgi darbotos, tai jāatrod veidi kā nodrošināt vienlīdzību un liberālu sadarbošanos starp dažādiem pasaules reģioniem un darbiniekiem; izirst hierharhija un dominance vienas nācijas ietveros, jo nepieciešams sadarboties vairākām – tradicionālās hierarhijas vietā rodas komunikācijas tīkli, kurus raksturo mobilitāte un caurredzamība.
Organizācijas, kas darbojas globālā līmenī, ietver sevī dažādu kultūru pārstāvjus, kas maina tās iekšējās komunikācijas norisi, jo atšķirīgu kultūru pārstāvjiem ir atšķirīga interpretācija par lietu kārtību un, lai organizācijas darbība spētu būt produktīva, ir nepieciešams pielāgoties šai situācijai. Pieejas multikulturālas organizāciju komunikācijas izpētē atšķiras atkarībā no tā, kā tiek izprasts, definēts jēdziens „kultūra“. Īpaši parocīgas ir dažādas etnogrāfijas pētniecības metodes, kas ļauj izvairīties no stereotipaina domāšanas veida, izprotot kā katra indivīda kultūras konteksts ietekmē viņa komunikācijas vēstījumu veidošanu un izprašanu, interpretāciju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,50 €
Work pack Nr. 1336352
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ievads komunikācijas teorijās. Trešais kopsavilkums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/566492

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register