Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225590
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskais bizness apkopo daudz un dažādas disciplīnas, piemēram, ekonomika, antropoloģija, ģeogrāfija, vēsture, valodas, jurisprudence, statistika un demogrāfija. Starptautiskais bizness ir ļoti svarīgs un vajadzīgs, jo ekonomikas izolācija ir kļuvusi neiespējama. Starptautiskais bizness daudziem uzņēmējiem sniedz jaunus, vēl neiegūtus tirgus. Vietējā un starptautiskā biznesa kombinācija piedāvā vairāk iespēju paplašināties, augt un sniegt lielākus ienākumus. Starptautiskais bizness nodrošina ideju, pakalpojumu un kapitāla plūsmu starp valstīm. Kā rezultātā, inovācijas var attīstīties un izplatīties straujāk, cilvēku kapitāls var tikt izmantots labāk un finansēšana notiek ātrāk. Starptautiskais bizness patērētājiem piedāvā jaunus izvēles iespējas. Tai pašā laikā, starptautiskais bizness pārdala resursus, atvieglo izvēles izdarīšanu, un pārnes aktivitātes starptautiskā līmenī. Tas arī atver tirgu konkurencei, kas daudzās instancēs ir bijusi negaidīta un ar to ir grūti cīnīties. Kā rezultātā, starptautiskā biznesa aktivitātes nedod visiem vienādus labumus. 1
Tātad starptautiskais bizness sastāv no darījumiem, kas ir izstrādāti un iznesti ārpus nacionālajām robežām, lai apmierinātu indivīdus, kompānijas un organizācijas. Šie darījumi ieņem dažādas formas, kas dažādi sadarbojas. Darījumi tiek veikti starptautiskā mērogā un faktiski galvenais uzsvars tiek likts uz atsevišķu firmu galveno starptautiskā biznesa subjektu analīzi. Galvenie motīvi starptautiskajam biznesam ir noieta paplašināšana, resursu iegāde un iepirkuma un noieta avotu diversifikācija. Galvenās starptautiskā biznesa sfēras ir starptautiskā tirdzniecība, ražošanas koncepcija, sadarbība investīciju jomā un valūtas, finansu un kredīta operācijas. Tirdzniecības procesā piedalās gan ražotāji, gan patērētāji, gan starpnieki. Ražotājiem galvenais ir saražot konkrētās preces, turpretī tirgotājiem tieši preču pirkšana un pārdošana ir darbības sfēra, viņi ir starpnieki starp ražotāju un patērētāju.2

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1139998
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register