Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482919
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Imidžs ir tēls, iespaids, ko uzņēmums, tā prece vai pakalpojums atstāj uz klientiem un patērētājiem; kompānijas reputācija sabiedrībā un atsevišķos tā slāņos neatkarīgi no tā, vai šie slāņi ir uzņēmuma preču un pakalpojumu lietotāji vai nav.
Parasti nav iespējams skaidri noteikt, vai imidžs vispār ir labs vai slikts. Tā kā dažādiem cilvēkiem ir dažādi motīvi, diezin vai atradīsies tāds produkts, kas apmierinātu visu patērētāju vajadzības. Dažādās mērķu grupās par vienu un to pašu produktu var būt atšķirīgi priekšstati. Tāpēc imidža izveides mērķis reklāmas darbībā nav radīt vispārīgi pozitīvus priekšstatus, bet gan:
1.radīt pēc iespējas pozitīvus priekšstatus noteiktai mērķu grupai;
2.norobežoties no konkurējošiem piedāvājumiem.
Citiem vārdiem: piedāvājumam būtu jābūt tirgū pareizi pozicionētam.

No dotā preču un pakalpojumu klāsta tika izvēlētas trīs kategorijas:
1.alkoholiskie dzērieni (Rīgas Melnais balzams, Martini, Otard)
2.tabakas izstrādājumi (Camel, Barclay, Marlboro)
3.automašīnas (Toyota, Mercedes-Benz, Volvo)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register