Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,15 (15%)
Discounted price*:
0,84
Purchase
Add to Wish List
ID number:400032
Evaluation:
Published: 02.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai cilvēkus pārliecinātu iegādāties šīs daudzās lietas, bez kurām viņi varēja arī iztikt, radās reklāma un mārketings, kas pārliecināja, ka visiem vajag šīs greznās lietas. Radās arī veikali, kur cilvēki varēja katru priekšmetu aptaustīt, apskatīt atsevišķi un izvēlēties kuru pirkt. Kā arī radās ideja, ka jā karaliene izmantos šīs firmas tējas dzeršanas priekšmetus, tos noteikti iegādāsies arī pārējie. Tā sāka rasties patērētāju sabiedrība.
Bet bija viena problēma, kas liedza piekļuvi visiem patērētājiem – sliktā ceļu kvalitāte un transports. Tā sākās ceļu remonti un radās dažādu transportlīdzekļu modeļi. Jaunie ceļi un transportlīdzekļi iekļāva arī patērētājus no mazām ne tikai lielām pilsētām. Bet svarīgākais ceļš, kas tika atklāts un izveidots bija kanāli. Pa kanāliem bija viegli pārvietoties un mazie, garie kuģi ļāva pārvadāt lielu kravu. Kanāli bija galvenie ceļi industriālās revolūcijas laikā, kas palīdzēja materiālus nogādāt uz rūpnīcu un preces patērētājiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register